از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم 🍁
💢امروز من ، …✨فاطمه شادمند ✨…دانش آموز پایه دوم ، دبستان دخترانه رهپویان شهدای خلیج فارس بوشهر ( شجره طیبه ) در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردم ؛ 📌برای وفاداری به خون شهدا، برای تجدید میثاق با آرمانهاي "رهبر شهیدمان"،برای لبیک گویان به ندای "رهبر فرزانه انقلاب" (امام خامنهاي)،برای اینکه فریاد بزنیم فلسطین تنها نیست.روز قدس، روز حماسه ماست. همه آمدیم .# به یاد رهبر شهیدم #رهبرم_خامنه_ای#به یاد همکلاسی های عزیز شهیدم در دبستان شجره طیبه میناب •━━─━━⊰✾🇮🇷✾⊱━━─━━•🇮🇷دبستان دخترانه رهپویان شهدای خلیج فارس بوشهر 🔶مدیریت دبستان : نیره جعفری همت 🔸معاون پرورشی : فاطمه دهقانی 🔶معاون اجرایی : فاطمه شهابی