از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم 🍁
🌙✨ نیمهی شعبان، شبی لبریز از نور و امیدشبی که دلها به شوق نام منجی عالم میتپد و عطر انتظار در فضا جاری میشود 🤍🌸در این محفل نورانی، افتخار داشتیم که با حضور جناب آقای رمضانی، از اولیای محترم مدرسه، لحظاتی سرشار از شور و معنویت را تجربه کنیم.مولودیخوانی دلنشین ایشان، گرمای خاصی به جمع ما بخشید و دلها را بیش از پیش به نور محبت اهلبیت (ع) نزدیک کردند،بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی صمیمانهی خود را از ایشان ابراز میداریم 🙏همچنین از همهی بزرگوارانی که با مهر بیکرانشان ، رونقبخش این سفرهی ساده اما سرشار از عشق و ارادت بودند، صمیمانه تشکر میکنیم 🍃🤍به امید آنکه به برکت این شب عزیز، دلهایمان همواره روشن به نور ایمان باشد و توفیق درک ظهور حضرت صاحبالزمان (عج) نصیب همگان گردد 🤲🌼✨🌸 نیمه شعبان مبارک 🌸✨🔶مدیریت دبستان : نیره جعفری همت 🔸معاون اجرایی : فاطمه شهابی 🔸معاون پرورشی : فاطمه دهقانی 🇮🇷دبستان دخترانه رهپویان شهدای خلیج فارس بوشهر