از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم 🍁
امروز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، لحظاتی پر از شور و نشاط رقم خورد 🌹🇮🇷ایستگاه نقاشی با رنگهای شاد و خلاقیت دخترانمان جان گرفت 🎨✨ و ایستگاه پذیرایی با مهربانی و صمیمیت، لحظاتی دلنشین برای همراهان رقم زد 🍪🍵💛حضور گرم و صمیمانه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر جناب آقای حصیری در میان دانشآموزان و اولیای گرامی، جلوهای ویژه به این مراسم بخشید و قاب عکسی خاطرهانگیز از همدلی و همراهی ثبت شد 📸🌷در مسیر راهپیمایی نیز جناب آقای حسنی توابع ، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، و جناب آقای جعفری، ریاست اداره امور مشارکتها، در کنار موکب ما حضور یافتند و با خدا قوتی گرم، برای دختران دبستان آرزوی موفقیت، سربلندی و آیندهای روشن کردند 🌸🤍بیتردید این همراهی و توجه ارزشمند، انگیزهای دوچندان در دل دختران سلیمانیتبار ایجاد کرد و روزی بهیادماندنی و سرشار از افتخار و خاطرههای شیرین در مسیر ۲۲ بهمن رقم زد .🌺🌟